warna-warna meriangkan

Assalamualaikum w.b.t dan salam hormat.


Kali ini saya tidak mahu membuatkan anda menyesal membaca tulisan saya kerana hari ini merupakan hari yang kurang baik buat saya - justeru, saya hilang keupayaan untuk berfikir dan meluahkan ide yang menghiburkan di paparan kali ini.


Justeru, saya hanya ingin berkongsi dengan anda tentang event yang akan berlangsung pada minggu hadapan iaitu Fiesta Belon Udara Panas 2010 di Putrajaya.  Gambar-gambar di bawah merupakan antara peserta dari negara-negara yang menyertai fiesta tersebut.  Sila lihat dan hayati warna-warna keriangan yang akan berada di Putrajaya pada 18 - 21 Mac akan datang...


ini adalah dari peserta tuan rumah - Malaysia

saya pasti akan mencari belon ini nanti ;P

juga yang ini

dari negara Jepun yang ceria

Germany

New Zealand

Poland...

...dan Switzerland

Oleh itu, saya harap anda gembira dan tidak sabar rasanya untuk melihat langit Putrajaya dihiasi dengan warna-warna cemerlang dan meriangkan...

Harap cuaca yang baik menyebelahi kita...

Hingga itu, salam hormat.

Comments

  1. Malaysia punya belon terlalu standard...tanpa ada sebarang modifikasi.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

D'Kok Eco Camp

Hello 2017!

Pohon Pine Cypress