Majlis Graduasi PAPN Kuala Pilah-Haya & The Frozen Clan

Assalamualaikum w.b.t dan salam hormat.


Siapa percaya akan pepatah - sejarah pasti berulang?
atau..
Ke mana tumpahnya kuah kalau bukan ke nasi?


Ini adalah bukti sahih.  
Setelah hampir 30 tahun, baru saya menyedari akan kebenarannya.


Pada tahun 1984, saya membuat persembahan hari graduasi TABIKA KEMAS dengan menarikan tarian lagu 'Kain Pelikat' yang dipopularkan oleh Anuar dan Elina.
p.s: Jangan ditanya kenapa gerak tari saya tidak selari dengan rakan yang lain
(saya mencipta rentak tari saya sendiri, tahu?) :p


...dan kini, di tahun 2014, setelah 30 tahun berlalu - anak saya si Dayang pula bersama kawan-kawannya menarikan tarian Frozen - Let It Go di majlis serupa.

Does we look-alike?
(Tiba-tiba berbahasa penjajah) :p


Dia yang paling awal serah muka untuk di make-up




Konon-kononnya santek la tu...hehehe



Apa-apa pun, Ibu bangga kerana semua Teacher di PAPN Kuala Pilah berjaya mendidik anak-anak untuk berani dan mencungkil bakat kecenderungan anak-anak.

Tahniah kepada semua yang terlibat dalam menjayakan program ini!


Sekian, semoga ketemu lagi!

Comments

Popular posts from this blog

D'Kok Eco Camp

Hello 2017!

Pohon Pine Cypress